РЕКОМЕНДАЦІЇ КЕРІВНИКУ ГУРТКА У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ
ВІДНОСИНАХ З ГРУПОЮ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ ДО ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ
- Створюйте ситуацію успіху в різних видах
діяльності.
- Плануйте спільну діяльність з гуртківцями
під час спільного обговорення.
- Продумайте систему особистісного
оцінювання.
- Використовувати у роботі деякі прийоми
формування мотивації навчання.
Оцінка
керівника гуртка підвищує мотивацію тоді, коли вона відноситься не до здібності
вихованця в цілому, а до зусиль, які він прикладає при виконанні завдання. Якщо
педагог своєю оцінкою дійсно мотивує гуртківців докладати нові зусилля, то це
викликає зростання активності та внутрішньої мотивації дитини.
Іншим
правилом оцінювання роботи є такий прийом, коли він порівнює успіхи дитини не з
успіхами інших дітей, а з його колишніми результатами. При цьому слабкі
гуртківці будуть частіше переживати почуття успіху, а сильні – будуть прагнути
до досягнення більш високих результатів. Таким чином, похвала та оцінка
педагога тоді будуть стимулювати позитивну мотивацію, якщо вони будуть враховувати
реальний внесок дитини в роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар