пʼятниця, 8 вересня 2017 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ КЕРІВНИКУ ГУРТКА У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ВІДНОСИНАХ З ГРУПОЮ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ ДО ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ

-       Створюйте ситуацію успіху в різних видах діяльності.
-       Плануйте спільну діяльність з гуртківцями під час спільного обговорення.
-       Продумайте систему особистісного оцінювання.
-       Використовувати у роботі деякі прийоми формування мотивації навчання.


Оцінка керівника гуртка підвищує мотивацію тоді, коли вона відноситься не до здібності вихованця в цілому, а до зусиль, які він прикладає при виконанні завдання. Якщо педагог своєю оцінкою дійсно мотивує гуртківців докладати нові зусилля, то це викликає зростання активності та внутрішньої мотивації дитини.

Іншим правилом оцінювання роботи є такий прийом, коли він порівнює успіхи дитини не з успіхами інших дітей, а з його колишніми результатами. При цьому слабкі гуртківці будуть частіше переживати почуття успіху, а сильні – будуть прагнути до досягнення більш високих результатів. Таким чином, похвала та оцінка педагога тоді будуть стимулювати позитивну мотивацію, якщо вони будуть враховувати реальний внесок дитини в роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар