середу, 21 лютого 2018 р.

Бережи здоров'я!

В рамках проведення тижня безпеки життєдіяльності практичний психолог станції юних техніків 14 лютого 2018 р. о 13.00 провела тренінгове заняття «Психологічне здоров’я людини» з вихованцями гуртка «Виготовлення сувенірів», керівник гуртка Демченко А.М. (группа 1).
На занятті були присутні 14 вихованців гуртка віком від 8 до 10 років.
Під час заняття діти дізналися, що здоров’я людини – це не тільки фізичні відчуття, а й психологічні. Про те, що почуття та емоції, які відчуває людина, її настрій також впливають на стан здоров’я. Навчалися розрізняти почуття та емоції і прийомам покращення настрою.

В кінці заняття, під час рефлексії та обговорення, вихованці погодилися, що потрібно берегти своє здоров’я, піклуватися про себе та про оточуючих нас людей.









Немає коментарів:

Дописати коментар