середу, 21 лютого 2018 р.

Здоров'я - це найбільший скарб!

Практичний психолог станції юних техніків 15 лютого 2018 року о 15.00 в рамках проведення тижня безпеки життєдіяльності провела тренінгове заняття «Спосіб життя і здоров’я» з вихованцями гуртка «Виготовлення сувенірів», керівник гуртка Смірнова Л.В. (группа 1).
На занятті були присутні 8 вихованців гуртка віком від 8 до 11 років.
Під час заняття вихованці розширили знання про поняття «здоров’я» та фактори, що впливають на його формування, визначили якою повинна бути «здорова людина», навчилися працювати в групах, оцінювати інформацію та сформували поняття необхідності збереження здоров’я.

В кінці відбулося обговорення та рефлексія заняття, під час якої діти за допомогою практичного психолога дійшли до висновку, що здоров’я – це важлива складова людського життя та його потрібно берегти та підтримувати.


Немає коментарів:

Дописати коментар